РОЛЬ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ЗМІЦНЕННЯ БРЕНДУ РОБОТОДАВЦЯ КОМПАНІЇ

Автор(и)

  • Олена Драган Національний університет харчових технологій https://orcid.org/0000-0002-7606-2385
  • Максим Пилипенко Навчально-науковий інститут економіки і управління Національного університету харчових технологій https://orcid.org/0000-0003-2413-0486

DOI:

https://doi.org/10.32782/city-development.2024.3-4

Ключові слова:

штучний інтелект, бренд роботодавця, HR-процеси, менеджмент персоналу, талановиті працівники, репутація, компанія

Анотація

У статті досліджується вплив штучного інтелекту на розвиток і зміцнення бренду роботодавця компанії у системі менеджменту персоналу. Досліджені складові бренда роботодавця: корпоративна культура, умови праці, професійний розвиток, система мотивації та винагород, а також загальний імідж компанії у суспільстві. Обґрунтовано, що сучасний штучний інтелект (ШІ) розвивається завдяки поєднанню різних інноваційних технологій ‒ хмарних сервісів, таких як AWS, Google Cloud та Microsoft Azure, забезпечуючи доступність необхідних обчислювальних потужностей для підприємств. Узагальнені HR-процеси для застосування штучного інтелекту з метою зміцнення бренду роботодaвця компанії ‒ підтримка корпоративної культури та мотивації; моніторинг та аналіз репутації компанії на підставі вивчення зворотного зв’язку; виявлення HR-трендів та прогнозування майбутніх змін. Обґрунтовані переваги, ризики та виклики для компанії при використанні ШI з метою зміцнення бренду роботодавця. Отже, ШI як інструмент для розвитку та зміцнення бренду роботодавця відкриває нові можливості та надає значні конкурентні переваги компанії на ринку праці.

Посилання

Gilder, G. (2020). Gaming AI. Seattle: Discovery Institute Press. 64 р.

Gupta, C. The Advantages of AI in HR: Impact and Examples – Plum Blog. Employee Healthcare and Medical Benefits – Buy Online. 2023. URL: https://www.plumhq.com/blog/ai-in-hr

Harari, Y. N. (2017). Homo Deus: A Brief History of Tomorrow. New York: Harper Collins Publishers. 448 р.

Heinze, C. 5 advantages and disadvantages of using AI in HR. TechTarget. 2023. HR Software. URL: https://www.techtarget.com/searchhrsoftware/feature/Advantages-and-disadvantages-of-using-AI-in-HR

Hewage, A. (2023). Exploring the Applicability of Artificial Intelligence in Recruitment and Selection Processes: A Focus on the Recruitment Phase. Journal of Human Resource and Sustainability Studies, 11(03), 603–634. DOI: https://doi.org/10.4236/jhrss.2023.11303

Rataj, M. (2023, 29 травня). Unlocking the benefits of AI in human resources – Sloneek. URL: https://www.sloneek.com/blog/benefits-of-ai-in-human-resources/

Stanchak, Jesse the Impact of AI on Talent Acquisition and Recruitment. URL: https://www.shrm.org/executive-network/insights/the-impact-of-ai-on-talent-acquisition-and-recruitment

Дриньов Д. М., Войтех К.Р., Тимошенко Р. Р. Штучний інтелект в процесі прийняття та реалізації управлінських рішень. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка. 2023. Вип. 18. С. 74–79. DOI: https://doi.org/10.32782/2708-0366/2023.18.7

Дученко М. М., Попович Ж. В. Використання штучного інтелекту в управлінні персоналом. Моделювання та прогнозування економічних процесів: Матеріали XVII Міжнародної науково- практичної конференції. Київ, 7 грудня 2023.URL: http://mpep.fmm.kpi.ua/proc/index

Машлій Г., Мосій О., Пельчер М. Дослідження управлінських аспектів використання штучного інтелекту. Галицький економічний вісник. 2019. Т. 57. № 2. С. 80–89.

Кадикало С. Штучний інтелект і майбутнє людської праці (Огляд монографії Джорджа Ґілдера "Gaming IA". Seattle: Discovery Institute Press, 2020) Humanitarian vision. 2021. Vol. 7, Num. 2. С. 57–60. DOI: https://doi.org/10.23939/shv2021.02.057

Храпкін О.М. Використання систем штучного інтелекту для прийняття управлінських рішень. Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. форуму, 8–10 квітня 2021 р. Київ, 2021. С. 28–29.

Черненко Н. Штучний інтелект в управлінні персоналом. Таврійський науковий вісник. Серія : Економіка. 2022. Вип. 12. С. 76–83. DOI: https://doi.org/10.32851/2708-0366/2022.12.11

Krummel, D., Siegfried, P., Michel, A. (2020). Millenials’ Employer Brand Perception in a German Retail Context. Journal of Human Resource and Sustainability Studies, 8, 396-418. DOI: https://doi.org/10.4236/jhrss.2020.84023

Dzhulai, M., Fedulova, I., Bolotina, I. (2022). Analysis of employer brand for young people. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 1(13(115), 80–91. DOI: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.252549

Драган О. І., Соломка О. М., Мазник Л. В. Бренд роботодавця підприємств харчової промисловості. Інфраструктура ринку. 2022. № 67. С. 111–115. DOI: https://doi.org/10.32843/infrastruct67-20

4 ways artificial intelligence can boost your employer brand. URL: https://eightfold.ai/blog/ai-employer-brand/

The Impact of AI on Employer Branding and Recruitment. October 23. 2024. URL: https://blog.aspiration.marketing/en/ai-impact-on-employer-branding-and-recruitment

Gilder, G. (2020). Gaming AI. Seattle: Discovery Institute Press. 64 р.

Gupta, C. The Advantages of AI in HR: Impact and Examples – Plum Blog. Employee Healthcare and Medical Benefits – Buy Online. 2023. Available at: https://www.plumhq.com/blog/ai-in-hr

Heinze, C. (2023). 5 advantages and disadvantages of using AI in HR | TechTarget. HR Software. Available at: https://www.techtarget.com/searchhrsoftware/feature/Advantages-and-disadvantages-of-using-AI-in-HR

Hewage, A. (2023). Exploring the Applicability of Artificial Intelligence in Recruitment and Selection Processes: A Focus on the Recruitment Phase. Journal of Human Resource and Sustainability Studies, 11(03), 603–634. DOI https://doi.org/10.4236/jhrss.2023.11303

Rataj, M. (2023). Unlocking the benefits of AI in human resources – Sloneek. Available at: https://www.sloneek.com/blog/benefits-of-ai-in-human-resources/

Stanchak, Jesse. The Impact of AI on Talent Acquisition and Recruitment. Available at: https://www.shrm.org/executive-network/insights/the-impact-of-ai-on-talent-acquisition-and-recruitment

Drynyov, D. M., Voytech, K.R., Tymoshenko, R. R. (2023). Artificial intelligence in the process of making and implementing managerial decisions. Taurian Scientific Bulletin. Series: Economy. Issue 18. S. 74–79. DOI: https://doi.org/10.32782/2708-0366/2023.18.7

Duchenko, M. M., Popovych, Zh. V. (2023). Use of artificial intelligence in personnel management. Modeling and forecasting of economic processes: Materials of the XVII International Scientific and Practical Conference. Kyiv, December 7, 2023. Available at: http://mpep.fmm.kpi.ua/proc/index

Mashlii G., Mosiy, O., Pelcher, M. (2019). Study of managerial aspects of using artificial intelligence. Galician Economic Bulletin. Vol. 57. No. 2. P. 80–89.

Kadikalo, S. (2021). Artificial Intelligence and the Future of Human Work (Review of George Gilder's monograph "Gaming IA". Seattle: Discovery Institute Press, 2020) Humanitarian vision. 2021.Vol. 7, Num. 2. С. 57–60. DOI: https: //doi.org/10.23939/shv2021.02.057

Hrapkin, O. M. (2021). Use of artificial intelligence systems for management decision-making. Business, education and science: cooperation vectors: materials of the III International. science and practice of the forum, April 8–10, 2021. Kyiv, 2021. P. 28–29.

Chernenko, N. (2022). Artificial intelligence in personnel management. Tavriysk Scientific Bulletin. Series: Economy. Issue 12. S. 76–83. DOI: https://https://doi.org/10.32851/2708-0366/2022.12.11

Krummel Daniel, Siegfried Patrick, Michel Alex (2020). Millenials’ Employer Brand Perception in a German Retail Context. Journal of Human Resource and Sustainability Studies, 8, 396–418. DOI: https://doi:10.4236/jhrss.2020.84023

Dzhulai, M., Fedulova, I., Bolotina, I. Analysis of employer brand for young people. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(13(115), 80–91. DOI: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.252549

Dragan, O., Solomka, O., Maznyk, L. (2022). Employer brand of food industry enterprises. Market Infrastructure, (67), 111–115. DOI: https://doi.org/10.32843/infrastruct67-20

4 ways artificial intelligence can boost your employer brand. Available at: https://eightfold.ai/blog/ai-employer-brand/

The Impact of AI on Employer Branding and Recruitment. October 23. 2024. Available at: https://blog.aspiration.marketing/en/ai-impact-on-employer-branding-and-recruitment

Downloads

Опубліковано

2024-10-11

Як цитувати

Драган, О., & Пилипенко, М. (2024). РОЛЬ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ЗМІЦНЕННЯ БРЕНДУ РОБОТОДАВЦЯ КОМПАНІЇ. РОЗВИТОК МІСТА, (3 (03), 23–29. https://doi.org/10.32782/city-development.2024.3-4

Номер

Розділ

Статті