ІМПЕРАТИВИ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ МЕДИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЗА УМОВ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/city-development.2024.3-12

Ключові слова:

маркетингові технології, маркетингова стратегія, система менеджменту, діджиталізація, цифровий маркетинг, реферальний маркетинг, бізнес-процеси

Анотація

Впровадження маркетингових технологій в системі менеджменту підприємства є ефективним інструментом підвищення його конкурентоспроможності. Метою статті є обґрунтування імперативів використання маркетингових технологій в системі менеджменту медичного підприємства. Наукова новизна дослідження полягає в обґрунтуванні та практичній демонстрації ефективності впровадження маркетингових технологій в системі менеджменту підприємства для розширення цільової аудиторії, забезпечення обізнаності щодо бренду та підвищення лояльності клієнтів. Практична цінність дослідження полягає в розробці та оцінці ефективності впровадження сучасних маркетингових технологій (цифрового маркетингу з акцентом на контент і SEO та програми реферального маркетингу) в умовах ТОВ «Клініка Зір». Доведено, що конфігурація онлайн- і офлайн-стратегій, репутаційного менеджменту, аналізу споживчої поведінки та освітніх програм забезпечує комплексний підхід до розвитку маркетингових технологій у системі менеджменту підприємства за умов діджиталізації бізнес-процесів.

Посилання

Багорка М.О., Устік Т.В. Обґрунтування вибору маркетингової стратегії управління підприємством. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. 2022. № 5. DOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2022-5-04-01

Буга Н., Пелехацький Д. Перспективи використання інноваційних технологій в маркетинговій діяльності підприємства. Економіка та суспільство. 2022. № 42. URL: http://surl.li/mfrome

Бутенко В., Тоюнда А. Формування маркетингової стратегії підприємства. Підприємництво та інновації. 2022. № 24. С. 61–67. URL: http://surl.li/ouyrjv

Котлер Ф., Картаджая Г., Сетьяван І. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / пер з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. Київ : Вид. група КМ-Букс, 2018. 208 с.

Медичний центр ТОВ «Клініка Зір»: офіційний сайт: https://klinicazir.com.ua/

Романчукевич М.Й., Білецька І.М. Особливості використання сучасних інструментів маркетингу в умовах кризи. Ефективна економіка. 2021. № 8. URL: http://surl.li/rcuptt

Семенова Л.Ю., Даценко В.В., Хурдей В.Д. Маркетинг 4.0. Ефективна економіка. 2020. № 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/11_2020/62.pdf

Скригун Н.П., Розумей С.Б., Молін Н.О. Онлайн та офлайн інструменти в системі інтегрованих маркетингових комунікацій. Маркетинг і цифрові технології. 2022. Т. 6. № 2. С. 49–61. URL: https://mdtopu.com.ua/index.php/mdt/article/view/199/156

Соболєва-Терещенко О.А., Антонова В.О. Оцінка ефективності маркетингової діяльності в контексті розбудови програм лояльності покупців. Ефективна економіка. 2019. № 5. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2019.5.52

Танасійчук А.М., Сіренко С.О., Пневський В.В. Формування стратегії просування бренду засобами цифрового маркетингу. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2020. № 24. С. 161–167. URL: http://surl.li/fzrtvs

Янчук Т., Боєнко О. Впровадження CRM-систем як засіб підвищення ефективності маркетингової діяльності. Економіка та суспільство. 2023. № 48. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-48-89

Tarasovych L., Yaremova M., Budnik O., Fedorchuk S. Assortment policy formationas a marketing management toolin business processes: theoreticalcontent and methodological foundation. Агросвіт. 2023. № 22. С. 148–154. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6792.2023.22.148

Tarasovych L., Yaremova M., Vlasenko O. Strategic marketingin the management system: business adaptation technology under global challenges. Інвестиції: практика та досвід. 2023. № 7. С. 46–50. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6814.2023.7.46

Bahorka M. O., Ustik T. V. (2022) Obgruntuvannia vyboru marketynhovoi stratehii upravlinnia pidpryiemstvom. Problemy suchasnykh transformatsii. Seriia: ekonomika ta upravlinnia, no. 5. DOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2022-5-04-01

Buha N., Pelekhatskyi D. (2022) Perspektyvy vykorystannia innovatsiinykh tekhnolohii v marketynhovii diialnosti pidpryiemstva. Ekonomika ta suspilstvo. 2022. no. 42. Available at: http://surl.li/mfrome

Butenko V., Toiunda A. (2022) Formuvannia marketynhovoi stratehii pidpryiemstva. Pidpryiemnytstvo ta innovatsii. no. 24. pp. 61–67. Available at: http://surl.li/ouyrjv

Kotler F., Kartadzhaia H., Setiavan I. (2018) Marketynh 4.0. Vid tradytsiinoho do tsyfrovoho / per z anhl. K. Kunytskoi ta O. Zamaievoi. Kyiv: Vyd. hrupa KM-Buks, 208 p.

Medychnyi tsentr TOV «Klinika Zir». Available at: https://klinicazir.com.ua/

Romanchukevych M. I., Biletska I. M. (2021) Osoblyvosti vykorystannia suchasnykh instrumentiv marketynhu v umovakh kryzy. Efektyvna ekonomika. no. 8. Available at: http://surl.li/rcuptt

Semenova L. Iu., Datsenko V. V., Khurdei V. D. (2020) Marketynh 4.0. Efektyvna ekonomika, no. 11. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/11_2020/62.pdf

Skryhun N. P., Rozumei S. B., Molin N. O. (2022) Onlain ta oflain instrumenty v systemi intehrovanykh marketynhovykh komunikatsii. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii, vol. 6. no. 2. pp. 49–61. Available at: https://mdtopu.com.ua/index.php/mdt/article/view/199/156

Sobolieva-Tereshchenko O. A., Antonova V. O. (2019) Otsinka efektyvnosti marketynhovoi diialnosti v konteksti rozbudovy prohram loialnosti pokuptsiv. Efektyvna ekonomika, no. 5. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2019.5.52

Tanasiichuk A. M., Sirenko S. O., Pnevskyi V. V. (2020) Formuvannia stratehii prosuvannia brendu zasobamy tsyfrovoho marketynhu. Skhidna Yevropa: ekonomika, biznes ta upravlinnia, no. 24, pp. 161–167. Available at: http://surl.li/fzrtvs

Yanchuk T., Boienko O. (2023) Vprovadzhennia CRM-system yak zasib pidvyshchennia efektyvnosti marketynhovoi diialnosti. Ekonomika ta suspilstvo, no. 48. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-48-89

Tarasovych L., Yaremova M., Budnik O., Fedorchuk S. (2023) Assortment policy formationas a marketing management toolin business processes: theoreticalcontent and methodological foundation. Ahrosvit, no. 22. pp. 148–154. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6792.2023.22.148

Tarasovych L., Yaremova M., Vlasenko O. (2023) Strategic marketingin the management system: business adaptation technology under global challenges. Investytsii: praktyka ta dosvid, no. 7. pp. 46–50. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6814.2023.7.46

Downloads

Опубліковано

2024-10-11

Як цитувати

Тарасович, Л., & Мартиненко, Т. (2024). ІМПЕРАТИВИ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ МЕДИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЗА УМОВ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ. РОЗВИТОК МІСТА, (3 (03), 90–96. https://doi.org/10.32782/city-development.2024.3-12

Номер

Розділ

Статті